Nędzna sobota

[74]
LKS Górki Śląskie-LKS Rudnik 2:1 (1:0)*
klasa B Racibórz
widzów:80
cena biletu:5 zł

[75]
LKS 1908 Nędza-AKS CEZ-ELCHO Wyzwolenie Chorzów 2:2 (1:1)*
klasa okręgowa Katowice II
widzów:80
cena biletu:6 zł

*1/2 Górki,2/2 Nędza
Dziwna ta sobota.Miała być nie meczowa,a trafiły się dwie połówki.Miałem odbyć samotny seans,a znowu w duecie.Miałem zdobyć jeden bilet,a zmuszony byłem dwukrotnie uiszczać.Najchętniej pojechałbym do Bohumina-niekoniecznie na mecz.Ale zeby takie połączenie kolejowe było,vox populi musi zadziałać.A na dworcu PKP piknik kolejowy.Chciałem obejrzeć,co się tam dzieje (przy okazji),dlatego wybrałem jakąś kolejową opcje.Padłona Górki Śląskie,bo choć odkąd prowadzę bloga,to byłem tam jedynie…na meczach LKS Jankowice rozgrywanych na bocznym boisku.LKS Jankowice gra wreszcie znów u siebie,więc będzie pretekst do wizyty na ich właściwym obiekcie.Mecz był tak “fascynujący”,że…dobrze się stało,ze mogłem przenieść się innym środkiem transportu na sąsiednią arenę.Pseudoreforma się udała-mecze w klasie B wyglądają tak jak te z klasy C…Załapałem się jeszcze na bilet,który o dziwo wygląda lepiej niz nawet w okręgówce!A już z pewnoscią lepiej od okręgówkowego biletu z Nędzy.Nie dość że panowie bileciarze kasowali pzrez 90 minut,to jeszcze mogłem dostrzec kolejną odslonę biletowego regresu w Nędzy.Kiedyś klub miał w nazwie człon Baterex i muszę dokonać kryptoreklamy.Baterex to raciborska drukarnia,i bilety były prima sort.A teraz to aż boję się w kolejnej rundzie zajechać na ulicę Sportową.A szkoda,bo gdyby byli podawani przeciwnicy…W tym sezonie są oni wyjątkowi.Nędza występuje w drigiej grupie okręgówki katowickiej,choć -zróbcie sobie Państwo mapki…Tutaj ponownie jak w Opavie obserwowałem mecz z innej perspektywy.Poziom rzecz jasna lepszy.I emocje do ostatnich sekund.Ba-doliczony czas gry przyniósł dwie bramki.Najpierw gospodarze wyszli na prowadzenie 2:1,po kilkudziesięciu sekundach sami pozbawili się zwycięstwa w tym meczu.To co stało się udziałem bramkarza trzeba byłoby zobaczyć na własne oczy.Szkoda,że nikt tego nie kręcił…

Leave a comment